Відповіді на типові запитання

Технічні питання

Які ресивери використовуються для перегляду XTRA TV?
Для перегляду телеканалів XTRA TV необхідний супутниковий ресивер зпідтримкою стандартів DVB-S / S2, MPEG2 / MPEG4, SD / HD з вбудованим картоприймачем CAS CONAX. Такі ресивери представлені на ринку супутникового телебачення України під торговими марками Openbox, Amiko, Galaxy Innovations,U2C, Tiger і багато інших. Також прийом телеканалів можливий з використанням ресивера зі слотом Common Interface (CI) та встановленим САМ-модулем Conax.
Чи доступні інші канали, які не входять до наповнення пакетів XTRA TV?
Так звичайно. Щоб приймати будь-які відкриті (FTA) канали з доступних Вам супутників, необхідно спочатку провести їх пошук і зберегти в списку каналів ресивера. Як це зробити, зазначено в інструкції по експлуатації Вашого приймача.
Немає сигналу або він неякісний, що робити?
Можливі причини:
  1. несприятливі погодні умови: злива, налипання снігу на дзеркало антени і опромінювач конвертора. При налипанні снігу Ви можете спробувати обережно очистити дзеркало антени і конвертер м'якою щіткою.
  2. Наявність перешкод в створі антени: дерева, будівлі, будівельні крани і т.д.
  3. Порушено положення антени (можливо, вона була зрушена через сильний вітер).
  4. Несправність обладнання: конвертер, перемикач DiSEqC, цілісність коаксіального кабелю і контакти роз'ємів.
Так як виявлення несправностей вимагає певної кваліфікації та навичок, то для їх усунення рекомендуємо звернутися до фахівців (установників) у вашому регіоні.
Не працюють телеканали XTRA TV
1. На екрані телевізора з'являється інформаційне повідомлення «закодовано» ( «Scrambled»).
Можливі причини:
  • Неправильно встановлена картка доступу в картоприймач ресивера. Рекомендуємо перевстановити карту чіпом вгору / вниз відповідно до інструкції Вашого ресивера.
  • Збій у завантаженні ресивера. Рекомендуємо його перезавантажити: знеструмити пристрій на 1 хвилину, відключити Ethernet-кабель або WiFi-адаптер (при наявності), увімкнути ресивер в мережу. Після його завантаження вибрати один з телеканалів Xtra TV і очікувати оновлення карти до 30 хвилин, не перемикаючись на інші канали.
2. На екрані телевізора з'являються перешкоди і суттєві викривлення (при підключенні кабелем RCA - тюльпани або SCART).
Як виправити: перевірити якість підключення AV кабелем ресивера до телевізора - можливо, відійшов роз'єм.

3. На екрані телевізора немає зображення, але при цьому чути як працює радіостанція.
Можлива причина: ресивер перебуває в режимі «Радіо».
Як виправити: необхідно повторно натиснути на ПДУ кнопку «ТВ / Радіо» для повернення в режим перегляду ТБ-каналів.

4. Відсутні всі або окремі телеканали послуги.
Можливі причини:
  • На вашому ресивері був обраний режим перегляду телеканалів з іншого супутника, тому в виведеному на екран списку каналів не відображаються канали Xtra TV. Натисніть кнопку «ОК» на ПДУ приймача і зверху виберіть зі списку потрібний для перемикання на канали Xtra TV супутник EUTELSAT 9B (9.0° E), АМОS 2/3 (4.0 ° W) або ASTRA (SIRIUS) 4A (4.9 ° E).
  • Деякі канали пакетів Xtra TV були додані пізніше або поміняли назву. Рекомендуємо повторно пересканувати частоти з параметрами мовлення Xtra TV, і ці канали з'являться в загальному списку.
Після внесення грошових коштів не прийшло SMS повідомлення з підтвердженням оплати.
Технічний аспект доставки sms-повідомлень знаходиться поза зоною контролю і відповідальності XTRA-TV і його підрядників, які забезпечують відправку таких повідомлень.

Можливі причини відсутності SMS повідомлення:

  1. Користувач знаходиться поза зоною доступу оператора зв'язку
  2. У момент відправки повідомлення від XTRA TV був відключений мобільний телефон
  3. Додаткові налаштування мобільного пристрою, які блокують прийом даних повідомлень
Придбаний у дистриб'ютора ресивер: не включається / не працює. До кого звертатися по заміні обладнання?
Одним з переваг послуги XtraTV є відсутність обов'язкового встановлення наданого компанією ресивера як передумови для з'єднання з сервером.
Оскільки ресивери продаються не XtraTV, а незалежними постачальниками, яких клієнт вибирає на власний розсуд, претензії щодо повернення або заміни придбаного товару необхідно направляти безпосередньо компанії, у якій було придбано такий пристрій (згідно Закону України «Про захист прав споживачів»).
Оскільки терміни і порядок заміни декодера знаходиться поза контролем XtraTV, додатковий сервіс за цей період не може бути надано.
Придбана картка XTRA TV не запустилася в ресивері
  • Не правильно встановлена картка Xtra TV. Перевірте, що карта в картоприймач встановлена чіпом від себе (вперед) і вниз або вгору відповідно до інструкції Вашого ресивера. При необхідності встановіть картку доступу правильно.
  • Встановлене програмне забезпечення не підтримує коректну роботу c карткою доступу Xtra TV. Перевірте версію встановленого ПЗ. При необхідності зверніться до контакт-центру Xtra TV.
  • Програмний збій ресивера. Необхідно виконати наступне: знеструмити пристрій на 1 хвилину, відключити Ethernet-кабель або WiFi-адаптер (при наявності), увімкнути ресивер в мережу. Після його завантаження вибрати один з телеканалів Xtra TV і очікувати оновлення карти до 30 хвилин, не перемикаючись на інші канали.
Під час розмови з оператором контак–центру обірвався зв'язок. Чи можна вважати моє звернення прийнятим?
У разі розриву зв'язку оператор контакт-центру здійснює одну спробу додзвону на ваш номер телефону. Якщо інша сторона відповість, оператор продовжує ініційовану раніше заявку. У разі якщо абонент не відповідає або перебуває поза зоною доступу, заявка вважається не прийнятою і для подальшої її реалізації необхідно повторне звернення до Контакт-центру.

Питання по підключенню XTRA TV

Які переваги супутникового телебачення XTRA TV?
  1. Картка доступу Xtra TV може працювати з ВЕЛИКОЮ КІЛЬКІСТЮ МОДЕЛЕЙ ресиверів. ви можете підключитися до пакетів телеканалів Xtra TV без встановлення нового супутникового обладнання, якщо у вас вже є супутникова антена, що приймає канали з супутників АМОS 2/3 (4.0 ° W),EUTELSAT 9B (9.0° E), ASTRA (SIRIUS) 4A (4.9 ° E), і ресивер з картоприймачем, що підтримує роботу картки з кодуванням Conax.
  2. Xtra TV - це платне супутникове телебачення без письмового контракту.
  3. Xtra TV пропонує прозорі і доступні тарифи.
Що необхідно для того, щоб стати абонентом XTRA TV?
  1. Ресивер для прийому супутникових телевізійних каналів, що підтримує роботу з системою кодування Conax і забезпечує прийом сигналу в стандарті DVB-S / S2, MPEG-2 / MPEG-4, SD / HD зі супутників EUTELSAT 9B (9.0 ° E), АМОS 2/3 (4.0 ° W) і ASTRA (SIRIUS) 4A (4.9 ° E).
  2. Картка умовного доступу Xtra TV.
  3. Прийняти умови публічної оферти.
Жителі яких регіонів можуть стати абонентами XTRA TV?
Пропозиція Xtra TV є на всій території України. Трансляція телеканалів здійснюється із супутників EUTELSAT 9B (9.0 ° E), АМОS 2/3 (4.0 ° W) і ASTRA (SIRIUS) 4A (4.9 ° E). Послуга платного доступу до супутникового телебачення XTRA TV надається виключно абонентам на території України. Використання карток для отримання доступу до послуги поза Україною заборонено.
Що таке картка умовного доступу XTRA TV?
З метою запобігання несанкціонованого доступу до каналів Xtra TV, сигнали телеканалів будуть передаватися в закодованому вигляді. Для перегляду телеканалів у пакетах Xtra TV можна користуватися карткою доступу із вбудованим мікропроцесором (чіпом).
Кожна картка доступу містить унікальну інформацію, необхідну для дешифрування сигналу пакетів телеканалів Xtra TV, та має унікальний ідентифікаційний номер.
Картка доступу не може бути використана для прийому сигналу інших операторів так само, як смарт-картки інших операторів не можуть використовуватися для дешифрування кодованого сигналу каналів пропозиції Xtra TV. Картка доступу Xtra TV не перешкоджає перегляду вільно–розповсюджуваних каналів.
Які телеканали я зможу дивитися, крім запропонованих XTRA TV?
Крім телеканалів, які входять до пакетів пропозиції Xtra TV, наші абоненти мають можливість дивитися всі безкоштовні супутникові канали, доступ до яких забезпечується за бажанням користувача. Самостійно XtraTV не продає і не займається установкою абонентського обладнання, а також не впливає на якість, перелік і доступність цих телеканалів.

В даний час для українських глядачів, які приймають сигнал з групи супутників EUTELSAT 9B (9.0 ° E), АМОS 2/3 (4.0 ° W), ASTRA (SIRIUS) 4A (4.9 ° E), HOT BIRD B / C / E ( 13.0 ° E) є більше 300 каналів в не кодованою вигляді, які транслюються операторами інших країн, включаючи близько 100 вільно розповсюджуваних каналів України та країн СНД.
Де можна придбати картку умовного доступу XTRA TV?
Придбати картку доступу Xtra TV ви можете, зателефонувавши в центр обслуговування абонентів за номером 759 і зробивши замовлення, після цього картка доступу буде відправлена вам післяплатою. В якості альтернативи ви можете залишити свою контактну інформацію, і ми зв'яжемося з вами самостійно для оформлення замовлення на картку доступу.
На який термін я можу продовжити підписку?
Для оплати підписки перерахуйте кошти в зручному для вас розмірі на наш розрахунковий рахунок. Ми надаємо вам право вирішувати самостійно, коли і скільки платити, за умови, що на вашому абонентському рахунку буде достатньо коштів для продовження підписки хоча б на один з пакетів Xtra TV на місяць (30 календарних днів). Для безперервного перегляду програм рекомендуємо оплачувати послуги за 5 днів до закінчення підписки.